Policja Piaseczno: Poszukujemy pracownika

6 min czytania

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ogłasza nabór na stanowisko starszego referenta (umowa o pracę na czas zastępstwa) do spraw obsługi administracyjno-biurowej w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Konstancinie - Jeziornie.

Miejsce pracy: 05-510 Konstancin-Jeziorna, ul. Polna 1.

Czym będziesz się zajmować?

Osoba na tym stanowisku:

  • zajmuje się obsługą kancelaryjno-biurową kierownictwa i policjantów komisariatu,
  • rejestruje korespondencję wpływającą i wychodzącą w dzienniku korespondencyjnym, podawczym i innych rejestrach,
  • przyjmuje i nadaje pocztę zwykłą, resortową i prokuratorską
  • gromadzi i przechowuje sprawy ostatecznie zakończone zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji,
  • sporządza spisy zawartości teczek spraw ostatecznie załatwionych, spisy akt przekazanych do składnicy akt oraz protokoły brakowania,
  • rozlicza protokołami zdawczo-odbiorczymi funkcjonariuszy i pracowników komisariatu przenoszących się na inne stanowiska, zwalniających się ze służby lub rozwiązujacych stosunek pracy,
  • prowadzi ewidencje aktów prawnych i zapoznaje z nimi funkcjonariuszy/pracowników komisariatu,
  • przedkłada kierownictwu komisariatu wykazy spraw niezałatwionych zgodnie z obowiązujacymi przepisami,
  • przedkłada korespondencje do dekretacji Komendantowi lub jego zastępcy.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

  • wykształcenie: średnie lub średnie branżowe,
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • komunikatywność,
  • samodzielność i rzetelność,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

  • doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy biurowej w administracji publicznej,

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne

  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników,

  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

  • nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

  • jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,

  • oświetlenie naturalne i sztuczne,

  • budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów, brak windy,

  • na drugim piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych,

  • brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

  • wbudynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.

Dodatkowe informacje

  • oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia,
  • oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru,
  • nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert,
  • kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia,
  • zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,
  • złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą i własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie).

Kandydaci zakwalifkowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 3744,79 zł wynikające z mnożnika 1,7096 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max. do 20%).
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy także również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
  • analiza ofert spełniających wymagania formalne,
  • rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem wiedzy

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) :

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • opie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.

Aplikuj do: 24 kwietnia 2023 r.

  • w formie papierowej z dopiskiem: ogłoszenie nr 119124 na adres: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie, ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno,
  • zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 72 45 214,
  • dokumenty należy złożyć do: 24.04.2023 r.
  • decyduje data: wpływu oferty do urzędu,
  • aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno. Kontakt do inspektora ochrony danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno.

Cel przetwarzania danych:

  • przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru,
  • informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Okres przechowywania danych:

  • czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  • Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie, kpppiaseczno.policja.waw.pl/pp1/aktualnosci/119251,Poszukujemy-pracownika.html

Autor: krystian