Policja Piaseczno: Poszukujemy pracownika
Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ogłasza nabór na stanowisko starszego referenta (umowa o pracę na czas zastępstwa) do spraw obsługi administracyjno-biurowej w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Konstancinie - Jeziornie.
Miejsce pracy: 05-510 Konstancin-Jeziorna, ul. Polna 1.
Czym będziesz się zajmować?
Osoba na tym stanowisku:
- zajmuje się obsługą kancelaryjno-biurową kierownictwa i policjantów komisariatu,
- rejestruje korespondencję wpływającą i wychodzącą w dzienniku korespondencyjnym, podawczym i innych rejestrach,
- przyjmuje i nadaje pocztę zwykłą, resortową i prokuratorską
- gromadzi i przechowuje sprawy ostatecznie zakończone zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji,
- sporządza spisy zawartości teczek spraw ostatecznie załatwionych, spisy akt przekazanych do składnicy akt oraz protokoły brakowania,
- rozlicza protokołami zdawczo-odbiorczymi funkcjonariuszy i pracowników komisariatu przenoszących się na inne stanowiska, zwalniających się ze służby lub rozwiązujacych stosunek pracy,
- prowadzi ewidencje aktów prawnych i zapoznaje z nimi funkcjonariuszy/pracowników komisariatu,
- przedkłada kierownictwu komisariatu wykazy spraw niezałatwionych zgodnie z obowiązujacymi przepisami,
- przedkłada korespondencje do dekretacji Komendantowi lub jego zastępcy.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
- wykształcenie: średnie lub średnie branżowe,
- doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej,
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- komunikatywność,
- samodzielność i rzetelność,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy biurowej w administracji publicznej,
poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne
dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
oświetlenie naturalne i sztuczne,
budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów, brak windy,
na drugim piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych,
brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
wbudynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.
Dodatkowe informacje
- oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia,
- oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru,
- nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert,
- kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia,
- zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,
- złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą i własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie).
Kandydaci zakwalifkowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 3744,79 zł wynikające z mnożnika 1,7096 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max. do 20%).
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy także również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem wiedzy
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) :
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- opie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Aplikuj do: 24 kwietnia 2023 r.
- w formie papierowej z dopiskiem: ogłoszenie nr 119124 na adres: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie, ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno,
- zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 72 45 214,
- dokumenty należy złożyć do: 24.04.2023 r.
- decyduje data: wpływu oferty do urzędu,
- aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno. Kontakt do inspektora ochrony danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno.
Cel przetwarzania danych:
- przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru,
- informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Okres przechowywania danych:
- czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie, kpppiaseczno.policja.waw.pl/pp1/aktualnosci/119251,Poszukujemy-pracownika.html
Autor: krystian