Policja Piaseczno: Poszukujemy pracownika
Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata/kandydatki w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko inspektora do spraw bezpieczeństwa teleinformatycznego, weryfikacji i bieżącej kontroli zgodności funkcjonowania sieci lub systemu teleinformatycznego ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa oraz przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie.
Miejsce pracy: 05-500**** Piaseczno, ul. Kościelna 3
Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- prowadzi**** weryfikację i bieżącą kontrolę zgodności funkcjonowania niejawnych sieci
i systemów teleinformatycznych ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa oraz procedurami bezpiecznej eksploatacji, dokumentując je w Dzienniku Pracy Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w celu sprawowania nadzoru nad prawidłowym działaniem stanowisk dostępowych,
bierze udział w opracowaniu dla nowo uruchomionego lub modyfikowanego stanowiska dostępowego formularza Opis Stanowiska Dostępowego Systemu” w celu uzyskania akredytacji bezpieczeństwa teleinformatycznego wydanego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
bierze udział w procesie zarządzania ryzykiem i szacowaniu ryzyka oraz w audytach, testach bezpieczeństwa w celu wyznaczenia miary ryzyka dla poszczególnych niejawnych systemów teleinformatycznych,
prowadzi szkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego na poziomie jednostki w celu przeszkolenia administratorów i kandydatów na administratorów systemów,
zastępuje Kierownika Kancelarii Tajnej oraz pełni funkcję Zastępcy Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Piasecznie w celu zapewnienia ciągłości pracy na tych stanowiskach,
realizuje zadania przewidziane dla lokalnego administratora Krajowego Systemu Informatycznego w celu wypełnienia obowiązków zawartych w aktach prawnych regulujących przedmiotowe zagadnienie,
prowadzi ewidencję wniosków o nadanie/cofnięcie upoważnień do przetwarzania danych wraz z danymi osobowymi uzyskanymi na podstawie art. 20c, 20cb, 20da ustawy o Policji od przedsiębiorców telekomunikacyjnych, operatorów pocztowych oraz usługodawców świadczących usługi drogą elektroniczną w celu realizacji obowiązków wynikających z aktów prawnych realizujących przedmiotowe zagadnienie,
przygotowuje we współpracy z kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych KPP w Piasecznie niezbędną dokumentację w ramach prowadzonej w jednostce kontroli zarządczej w celu wypełnienia ustawowego obowiązku prowadzenia przedmiotowej kontroli.
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze obsługi systemów informatycznych lub powyżej 4 lat w administracji
znajomość ustawy o Policji
znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
znajomość ustawy o służbie cywilnej
znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
umiejętność obsługi komputera
obsługa urządzeń biurowych
organizacja pracy własnej
samodzielność i rzetelność
posiadanie obywatelstwa polskiego
korzystanie z pełni praw publicznych
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe z zakresu teleinformatyki lub bezpieczeństwa wewnętrznego
przeszkolenie: specjalistyczne szkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzonego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego
doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w obszarze obsługi systemów informatycznych lub powyżej 4 lat w administracji
poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności ściśle tajne”, CONFIDENTIEL UE/EU CONFIDENTIAL oraz NATO CONFIDENTIAL
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
znajomość przepisów i procedur o ochronie informacji niejawnych
umiejętności interpretacji przepisów
umiejętności sporządzania dokumentacji
znajomość funkcjonowania sieci teleinformatycznych
dofinansowanie do wypoczynku pracowników
dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu-złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
oświetlenie naturalne i sztuczne
miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze
budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy
Oświadczenie podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty
i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. do Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie).
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze
4 031,21 zł wynikające z mnożnika1,9839 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max do 20%).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (47) 72-45-288 w godz. 8.00 16.00.
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności ściśle tajne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
analiza ofert spełniających wymagania formalne,
rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem wiedzy.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego
powyżej 1 roku w obszarze obsługi systemów informatycznych lub powyżej 4 lat
w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru
kopia poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia
2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.)
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. powyżej 2 lat w obszarze obsługi systemów informatycznych lub powyżej 4 lat w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do 22.05.2022 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Miejsce składnia dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
Kontakt do inspektora ochrony danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
* prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
* prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
* prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
* prawo do usunięcia danych osobowych;
żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO ;
art. 221 Kodeksu pracy , ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw.
z art. 6 ust. 1 lit. c RODO ;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej(m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody
w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać
w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO , konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie, kpppiaseczno.policja.waw.pl/pp1/aktualnosci/110862,Poszukujemy-pracownika.html
Autor: krystian