Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata/ki na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Wspomagającego. Szczegóły w poniższej ofercie.

ZASTĘPCA NACZELNIKA WYDZIAŁU

do spraw koordynacji i nadzoru zadań realizowanych przez Zespół Administracyjno-Gospodarczy i Zespół Informatyki Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji

w Piasecznie.

Miejsce pracy: 05-500 Piaseczno, ul. Kościelna 3

Czym będziesz się zajmować:

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • wspomaga Naczelnika Wydziału Wspomagającego w zarządzaniu i nadzorze nad realizacją zadań oraz pracą poszczególnych pracowników w celu prawidłowego funkcjonowania Wydziału Wspomagającego,

  • planuje, organizuje, nadzoruje oraz ustala hierarchię wykonywanych zadań przez pracowników Zespołu Administracyjno-Gospodarczego i Zespołu Informatyki Wydziału Wspomagającego w celu uwzględnienia ich ważności, sposobu i terminu realizacji oraz zapewnienia prawidłowej obsługi policjantów i pracowników w wymienionym zakresie,

  • sporządza karty opisu stanowisk pracy, zakresy czynności oraz ocenę okresową i pierwszą pracowników Zespołu Administracyjno-Gospodarczego i Zespołu Informatyki Wydziału Wspomagającego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządza wnioski awansowe, finansowe o zmianę składników uposażenia, wyróżnienia lub ukarania celem podnoszenia jakości i efektywności pracy pracowników oraz zwiększenia poziomu motywacji,

  • sprawuje funkcję administratora merytorycznego i administratora organizacyjnego dla systemu PUE MANDATY.MF.GOV.PL w celu prawidłowości działania aplikacji oraz nadzoruje realizację zadań w aplikacji PAP (Pakiet Aplikacji Policyjnych) w zakresie działania ww. w celu prawidłowości dokonywania rejestracji,

  • współpracuje z lokalnym administratorem merytorycznym Podsystemu Środki Trwałe/Gospodarka Materiałowa (SWOP), zapoznaje z dokumentacją SWOP Podsystemu ŚT/GM, nadzoruje realizację zadań przez koordynatorów poszczególnych modułów SWOP w celu przestrzegania zasad ochrony danych osobowych oraz zapewnienia prawidłowej eksploatacji systemu,

  • sprawuje nadzór nad terminowym wykonywaniem badań okresowych, kontrolnych
    i wstępnych pracowników Zespołu Administracyjno-Gospodarczego i Zespołu Informatyki Wydziału Wspomagającego w celu ustalenia przeciwwskazań zdrowotnych na zajmowanym stanowisku oraz ustala indywidualny program rozwoju zawodowego
    w służbie cywilnej w celu podniesienia kwalifikacji pracownikom ww. zespołów,

  • sprawuje funkcję lokalnego administratora merytorycznego dla systemu „e-poczta”
    w celu sprawowania merytorycznego nadzoru nad funkcjonowaniem systemu w KPP
    w Piasecznie,

  • sporządza projekty porozumień, umów darowizn oraz wniosków o wyrażenie zgody na przyjęcie darowizny, prowadzi rejestr zawartych porozumień i umów w celu nadzoru, wykorzystania i rozliczenia środków z zawartych umów i porozumień.

 

Kogo poszukujemy

 

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: wyższe

  • doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze nadzoru nad pracownikami lub powyżej 4 lat w administracji

  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

  • umiejętność kierowania zespołem

  • umiejętność rozwiązywania problemów interpersonalnych

  • umiejętność podejmowania decyzji

  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu

  • komunikatywność

  • dyskrecja

  • lojalność

  • dyscyplina

  • dokładność

  • odpowiedzialność

  • dyspozycyjność

  • znajomość ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych

  • znajomość przepisów prawa pracy

  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

  • posiadanie obywatelstwa polskiego

  • korzystanie z pełni praw publicznych

  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • wykształcenie: wyższe magisterskie

  • doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku na stanowisku kierowniczym w administracji

  • poświadczenie bezpieczeństwa „ściśle tajne”

  • znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji

  • prawo jazdy kat. B

 

Co oferujemy

 

  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników

  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

 

Dostępność

 

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu-złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
    i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Warunki pracy

 

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy

  • oświetlenie naturalne i sztuczne

  • miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze

  • budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów

  • na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych

  • brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

  • w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy

 

 

 

Dodatkowe informacje

 

  • Oświadczenie podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty
    i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

  • Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. do Komendy Powiatowej Policji
    w Piasecznie).

  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze
    4 572,93 zł wynikające z mnożnika 2,2505 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max do 20%).

  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (47) 72-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.

  • Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

 

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

 

  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,

  • analiza ofert spełniających wymagania formalne,

  • rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem wiedzy/umiejętności.

 

 

 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

 

  • CV i list motywacyjny

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego
    powyżej 1 roku w obszarze nadzoru nad pracownikami lub powyżej 4 lat w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie
    o zatrudnieniu itp.)

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia
    2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742)

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 



Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

 

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
    w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. powyżej 1 roku na stanowisku kierowniczym
    w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)

  • kopia prawa jazdy kat. B lub oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B

 

Terminy i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do 07.06.2021 r.

  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

  • Miejsce składnia dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

ul. Kościelna 3

05-500 Piaseczno

 

Przetwarzanie danych osobowych

 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno

  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno

  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
    w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

  • Uprawnienia:

    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    • prawo do usunięcia danych osobowych;

  • żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

  • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw.
    z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Informacje o wymogu podania danych:

  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

  • Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody
    w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać
    w dowolnym czasie.

  • Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane