Content marketing zamiast reklamy

2 min czytania
Content marketing zamiast reklamy

Content marketing jest coraz częściej stosowaną metodą dotarcia do odbiorcy i powoli zastępuje typowe działania reklamowe. Nie ma się czemu dziwić sami odbiorcy lepiej oceniają przekazywanie informacji za pomocą content marketingu niż reklamy. Dodatkowo content marketing nie kosztuje firmę tak wiele jak nieustanna inwestycja w reklamę, której skuteczność spada z roku na rok z prostego względu świadomi użytkownicy przeglądarek internetowych używają blokerów reklam lub zwyczajnie ignorują reklamę, bo są przyzwyczajeni do powtarzalnych haseł reklamowych.

Warto zainteresować się usługami agencji interaktywnych takich jak https://kryzysowy.marketing/ , które są ekspertami w dziedzinie content marketingu oraz pozycjonowania. O content marketingu mówi się w wielu płaszczyznach. Najwięcej w kwestii tego, że pozwala zwiększyć ruch na stronie, czasem nawet dwukrotnie, a w większości przypadków nawet 3-krotnie lub 4-krotnie w porównaniu do braku działań content marketingowych. Dlaczego tak się dzieje? Odpowiedź jest względnie prosta ciekawe i unikalne treści dopasowane do gustu odbiorców cieszą się dużym zainteresowaniem, a wyszukiwarki internetowe już od dłuższego czasu to dostrzegają i proponują użytkownikom na wysokich pozycjach coś co ich z pewnością zainteresuje.

Warto więc zauważyć, że pozycjonowanie stron internetowych wsparte content marketingiem jest idealną metodą na pozyskanie nowych i świadomych klientów. Jest to bardzo widoczne w działaniach agencji marketingowych, które oferują swoim klientom tego typu usługę polegającą na tworzeniu i publikacji rozbudowanych treści pod content marketing. Firma 48 Media, której ofertę można sprawdzić na https://48media.pl proponuje kompleksowe rozwiązania pod tym względem, dopasowane do konkretnych potrzeb odbiorców firmy, a więc zwiększając szansę na zdobycie większego grona klientów. Poradniki zakupowe, recenzje produktów, treści eksperckie, wideo-poradniki to tylko niektóre formy stosowania content marketingu, które cieszą się dużym powodzeniem, ponieważ pozwalają przekazywać wiedzę w ciekawy i łatwy sposób.

W content marketing nie liczy się jedynie to, aby stworzyć ciekawą, unikalną i interesującą treść. Ważna jest również jej odpowiednia dystrybucja oraz regularność dostarczania kolejnych treści. Treści content marketingowe w postaci treści sponsorowanych publikowane na poczytnych i często odwiedzanych stronach mają większą szansę na osiągnięcie sukcesu. Jeśli dana firma działa w obrębie danej społeczności lub ma w swojej ofercie produkty dla określonego grona odbiorców wtedy treści sponsorowane zamieszczane na portalach tematycznych lub lokalnych mają ogromne znaczenie, aby trafiać w konkretne gusta odbiorców.

Autor: Zewnętrzny materiał partnerski

24piaseczno_kf