Content marketing jest coraz częściej stosowaną metodą dotarcia do odbiorcy i powoli zastępuje typowe działania reklamowe. Nie ma się czemu dziwić – sami odbiorcy lepiej oceniają przekazywanie informacji za pomocą content marketingu niż reklamy. Dodatkowo content marketing nie kosztuje firmę tak wiele jak nieustanna inwestycja w reklamę, której skuteczność spada z roku na rok z prostego względu – świadomi użytkownicy przeglądarek internetowych używają blokerów reklam lub zwyczajnie ignorują reklamę, bo są przyzwyczajeni do powtarzalnych haseł reklamowych.

Warto zainteresować się usługami agencji interaktywnych takich jak https://kryzysowy.marketing/ , które są ekspertami w dziedzinie content marketingu oraz pozycjonowania. O content marketingu mówi się w wielu płaszczyznach. Najwięcej w kwestii tego, że pozwala zwiększyć ruch na stronie, czasem nawet dwukrotnie, a w większości przypadków nawet 3-krotnie lub 4-krotnie w porównaniu do braku działań content marketingowych. Dlaczego tak się dzieje? Odpowiedź jest względnie prosta – ciekawe i unikalne treści dopasowane do gustu odbiorców cieszą się dużym zainteresowaniem, a wyszukiwarki internetowe już od dłuższego czasu to dostrzegają i proponują użytkownikom na wysokich pozycjach coś co ich z pewnością zainteresuje.

Warto więc zauważyć, że pozycjonowanie stron internetowych wsparte content marketingiem jest idealną metodą na pozyskanie nowych i świadomych klientów. Jest to bardzo widoczne w działaniach agencji marketingowych, które oferują swoim klientom tego typu usługę polegającą na tworzeniu i publikacji rozbudowanych treści pod content marketing. Firma 48 Media, której ofertę można sprawdzić na https://48media.pl proponuje kompleksowe rozwiązania pod tym względem, dopasowane do konkretnych potrzeb odbiorców firmy, a więc zwiększając szansę na zdobycie większego grona klientów. Poradniki zakupowe, recenzje produktów, treści eksperckie, wideo-poradniki to tylko niektóre formy stosowania content marketingu, które cieszą się dużym powodzeniem, ponieważ pozwalają przekazywać wiedzę w ciekawy i łatwy sposób.

W content marketing nie liczy się jedynie to, aby stworzyć ciekawą, unikalną i interesującą treść. Ważna jest również jej odpowiednia dystrybucja oraz regularność dostarczania kolejnych treści. Treści content marketingowe w postaci treści sponsorowanych publikowane na poczytnych i często odwiedzanych stronach mają większą szansę na osiągnięcie sukcesu. Jeśli dana firma działa w obrębie danej społeczności lub ma w swojej ofercie produkty dla określonego grona odbiorców wtedy treści sponsorowane zamieszczane na portalach tematycznych lub lokalnych mają ogromne znaczenie, aby trafiać w konkretne gusta odbiorców.

Content marketing zamiast reklamy