Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ogłasza nabór na stanowisko technika w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie.
Stanowisko: TECHNIK
Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie, Wydział Dochodzeniowo-Śledczy
Wymiar etatu: pełny
Miejsce wykonywania pracy: ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
Główne obowiązki:
-
przyjmowanie dowodów rzeczowych na stan Magazynu Dowodów Rzeczowych
-
przekazywanie dowodów rzeczowych do właściwych podmiotów np. Sądów, Prokuratur, Urzędów Skarbowych lub innych jednostek Policji
-
realizacja poleceń w zakresie dyspozycji co do dalszego toku przechowywania bądź postępowania z dowodami rzeczowymi wynikająca z wydanych postanowień, zarządzeń lub wyroków sądowych
-
prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów dowodów rzeczowych i udzielanie sprawozdań do jednostek nadrzędnych
-
uzupełnianie danych w aplikacji e-RCDŚ w zakresie dowodów rzeczowych
-
archiwizacja dokumentacji w zakresie sporządzania spisów zawartości teczek, spisów akt przekazanych do składnicy akt komendy
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie
-
umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
-
umiejętność pracy w zespole
-
umiejętność organizacji pracy własnej
-
umiejętność interpretacji przepisów
-
odpowiedzialność
-
rzetelność
-
posiadanie obywatelstwa polskiego
-
korzystanie z pełni praw publicznych
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe
-
1 rok doświadczenia w pracy o podobnym charakterze
-
prawo jazdy kat. B
-
samodzielność
-
znajomość przepisów i procedur
-
poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „poufne”
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
-
CV i list motywacyjny
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 756)
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa i nie był/ła współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. ( Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.)
Dokumenty dodatkowe:
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie 1 rok doświadczenia w pracy
o podobnym charakterze (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.) -
kopia prawa jazdy kat. B lub oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
Warunki pracy :
- praca administracyjno-biurowa
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
- pomieszczenia Wydziału Dochodzeniowo- Śledczego znajdują się na 3 piętrze i w pomieszczeniach na poziomie -1
- opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie: http://bip.piaseczno.kpp.policja.gov.pl/237/doste/32848,Deklaracja-dostepnosci.html
Terminy i miejsce składania dokumentów:
-
Dokumenty należy przesłać do 23.10.2023
-
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
-
Miejsce składnia dokumentów :
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno; bezpośrednio bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „ Oferta pracy – technik WDŚ”
W formie elektronicznej poprzez :
1 ) Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej ( e-PUAP)
2) Pocztę elektroniczną na adres e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
UWAGA: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej
(w popularnych chmurach) nie będą pobierane
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno -
Kontakt do inspektora ochrony danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
-
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, a następnie przez czas wynikający
z przepisów o archiwizacji -
Uprawnienia:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo do usunięcia danych osobowych;
-
-
żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-
art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
-
Informacje o wymogu podania danych:
-
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej.
-
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody
w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać
w dowolnym czasie. -
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
-
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj.
do Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie).
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (47) 72-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.